babetteinsuriname.reismee.nl

Druk, druk, druk!

Olaa!

Even een korte update vanuit het prachtige Suriname. Want wat gaat de tijd hier snel en wat heb ik het naar mijn zin! Het voelt voor mij inmiddels echt als 'thuis'. Doordeweeks stage en daarna thuis werken aan het verslag en in het weekend leuke dingen doen.

Zo zijn we afgelopen zaterdag naar white beach geweest. Even een dagje lekker uitrusten en genieten van het zonnetje op het witte strandje langs de rivier. 'S avonds lekker ge-BBQ't met z'n allen en daarna naar het tuinfeestje.

De volgende dag alweer vroeg op.. Want het was tijd voor de quad-tour!! Wauw, wauw en nog eens wauw. Zo gaaf om lekker te crossen door de savanne/ jungle of om achterop bij Kim te genieten van de omgeving. Eerlijk is eerlijk, ik vond het wel een beetje spannend! Het weer was gelukkig goed in ons voordeel, behalve op het einde toen kregen we nog een korte Surinaamse regenbui op ons dak. Maar omdat we toch al onder de modder zaten, maakte dat ook niet veel meer uit. De dag werd afgesloten met een lekkere maaltijd van de warung.

Vandaag ben ik dan voor het eerst (en het laatst) hier naar de kapper geweest. Ik fietste door Suriname en zag een Chinese kapperszaak. Aangezien ik al vanaf week 2 dat ik hier ben, roep dat ik na de kapper wil, vond ik dit het perfecte moment... Ik naar binnen, waar ik een lege kapperszaak aantrof met 1 man. Deze man sprak dus geen Nederlands en maar een enkel woord Engels.. Nadat ik met handen en voeten uitgelegd had wat ik wilde, kon ik met een kloppende hart plaatsnemen in de stoel. Het resultaat: voor mijn idee en gewoonte iets te kort, maar er zit een model in en het is nog steeds dezelfde kleur. Mam, no worries! Ik kan mijn haren nog wel in een staartje doen haha.

Deze week zijn we alleen maandag en dinsdag (vandaag) op stage geweest. Want morgen vertrekken we voor 5 dagen het binnenland in. Op het programma staan: Voltzberg, Raleighvallen en Blanche Marie! Mooie vooruitzichten dus.

Dat aan alles langzaam een einde begint te komen is te merken.. Volgende week maandag en dinsdag zijn namelijk mijn laatste stagedagen alweer! Maar erna heb ik nog 2 weken vrij om te GENIETEN voordat ik terugvlieg naar ons kikkerlandje. Het leuke daarvan is dat ik jullie allemaal dan weer kan en mag zien! =D

Volgende week verschijnen de foto's en een nieuw verslag van mijn belevenissen. Voor nu zeg ik slaap lekker en tot over 5 dagen weer!

Liefs, Babette

Reacties

Reacties

Els en jorgen

Weer een heel gezellig verhaal Babette
Wat een belevenis iedere keer weer
In een woord Geweldig
Dikke knuffel van ons xxxxx

Mia v cuijk

Lieve babette wat ontzettend leuk weer iets van je te horen.
Je schrijft o levendig dat ik stiekem mee kan kijken.???????? zoooo gaaf!
Had idd al een tijdje niks meer gehoord en cristine gisteren gevraagd hoe dat kwam.
Prompt schrijf jij de volgende dag ????????????????????????
Het is je zoooo gegund dat je het zo fijn hebt.
Pas goed op jezelf als jullie vijf dagen vertrekken.
Ben heel benieuwd naar je verhalen.
Maaaar stiekem ook weer blij als ik in je ogen kan kijken en je verhalen hoor, wanneer je weer gezond en wel bij mam op de bank it ????????????????
Heeeel veeel plezier en ik verheug me op de fotos
????????????????????????????????????????????????????mmmia

Mia v cuijk

Tjonge jongewat jammer :(
Al die leuke emoticons die ik gebruikt heb zijn vraagtekens geworden.......
Helaas schat.....

M.vanmanen@upcmail.nl

Hallo Meisje, wat geweldig al die positieve verhalen en al dat moois dat je ziet. Wat een ervaring doe je op. Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb het op mijn manier nogal druk gehad de laatste week. Ik ben zo blij voor je dat alles zo naar wens is. Ik verheug me erop je weer te zien. Dikke knuffel Riet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!